باربری در میرداماد ، اتوبار میرداماد

اتوبار میرداماد، باربری میرداماد : باربری ، حمل و نقل و اسباب کشی در محدوده میرداماد تهران

باربری در میرداماد ، اتوبار میرداماد

اتوبار میرداماد، باربری میرداماد : باربری ، حمل و نقل و اسباب کشی در محدوده میرداماد تهران

اسباب کشی آسان - اثاث کشی سریع

اسباب کشی آنقدر کار سختی است که حتی تصور آن ممکن است شما را به وحشت بیندازد، اما از آن گریزی نیست ولی میتوانیم با رعایت برخی از قوانین این ترس را به خاطره ای به یادماندنی و یک اسباب کشی راحت تبدیل کنیم: 

  1. قوانین چیدمان درون جعبه را رعایت کنید.

وسایل ریز را داخل کارتن‌های بزرگ و وسایل بزرگ را داخل کارتن‌های کوچک قرار دهید هنگام بسته‌بندی خرده ریز ها و اقلام درشت، وسایل کوچک را داخل کارتن‌های بزرگ و وسایل بزرگ را داخل کارتن‌های کوچک قرار دهید. چون از نظر علم فیزیک احتمال شکستن وسایل سنگین در وسط جعبه‌های بزرگ بیش‌تر است.

  1. بگذارید خرت‌وپرت ها داخل دراور باقی بماند.

اگر در داشتن کارتن خالی محدودیت دارید یا انتقال وسایل دراور به کارتن برایتان مشکل است، در صورتی که داخل کشوها وسایل شکستنی نیست، بگذارید وسایل داخل کشو باقی بماند. کشوها را با چسب‌نواری به بدنه کمد یا دراور محکم کنید. دقت کنید که دراور رنگ شده نباشد. نگذارید نوارچسب مدت طولانی روی دراور باقی بماند و چسب زدن را در آخرین لحظه جابه‌جایی انجام دهید.

  1. درب کارتن را درست بچسبانید.

جهت حمل اثاثیه ی منزل بعد از پر کردن کارتن و قبل از جابه جا کردن آن باید کارتن ها را قفل کنید. قفل کردن کارتن به این شکل است که باید اول تکه بزرگ تر در کارتن را تا کنید. بعد در یک جهت بقیه تکه ها را روی هم تا کنید و در آخر سمت آزاد تکه اول را روی تکه چهارم قرار دهید. سپس از نوار چسب پهن استفاده کنید. بسته به اندازه کارتن نوار چسب را به شکل چهارخانه روی در کارتن بچسبانید. هر نوار را تا ۱۵سانتی متر از در به سمت پایین امتداد دهید تا باز نشود.

  1. اندازه جعبه ها را درست انتخاب کنید.

معمولا برای اسباب کشی باید از مدتی قبل به سوپر محله سفارش کارتن دهید. او برای شما کارتن کنار می گذارد. سوپر مارکت هایی هم هستند که می توانید از آنها کارتن بخرید. بهتر است وسایل سنگین مثل کتاب را در کارتن های کوچک و وسایل سبک مثل پتو، بالش و لحاف را در کارتن های بزرگ بگذارید. با این روش حمل و نقل کارتن ها برایتان آسان تر خواهر بود و به علاوه با قرار دادن وسایل سنگین در کارتن های بزرگ استحکام کارتن کم می شود و ممکن است پاره شود.

  1. به ترتیب بسته بندی کنید.

اگر وسایل اتاق های مختلف در هم باشند، برای چیدن وسایل به مشکل خواهید خورد. وسایل هر اتاق باید در کارتن های جداگانه ای باشند و روی کارتن ها با دقت بنویسید در جعبه چه وسایلی گذاشته اید. با این روش می توانید وقتی به مقصد رسیدید، کارتن های هر اتاق را در جای خود بگذارید و بعد به مرور و با آرامش شروع به چیدن آنها کنید. در غیر این صورت موقع بیرون آوردن وسایل با وسیله های زیادی که بیرون از کارتن ها ریخته شده اند مواجه خواهید شد که به نظر می رسد هیچ وقت مرتب نخواهند شد.

باربری در تهران - باربری و اسباب کشی - باربری

  1. جای خالی باقی نگذارید.

سعی کنید در جعبه ها جای خالی باقی نماند. البته خالی ماندن بخش هایی از جعبه ها اجتناب ناپذیر است. برای پر کردن آنها می توانید از حوله، دستمال های آشپزخانه یا در نهایت روزنامه مچاله شده استفاده کنید. جعبه ای که بخش های خالی دارد، نامتعادل بوده و ممکن است له شود و وسایل درون آن آسیب ببیند.