باربری در میرداماد ، اتوبار میرداماد

اتوبار میرداماد، باربری میرداماد : باربری ، حمل و نقل و اسباب کشی در محدوده میرداماد تهران

باربری در میرداماد ، اتوبار میرداماد

اتوبار میرداماد، باربری میرداماد : باربری ، حمل و نقل و اسباب کشی در محدوده میرداماد تهران

کارهای ممنوعه در بدو ورود به منزل نو

چند کاری که نباید با ورود به خانه جدید انجام دهیم

اسباب کشی به آپارتمان جدید یک اتفاق بزرگ است می تواند آن قدر وسوسه  انگیز باشد تا بار دیگر تمام وسایل را از نو کنید.اگر برای اسباب کشی و جا به جایی وسایل از شرکت های باربری کمک گرفته باشید مطمئنا تمام وسایل خود را سالم تحویل گرفته اید و از این لحاظ احساس خوبی دارید و کمتر احساس خستگی می کنید با این همه بعد از اسباب کشی اول از همه , شما نیاز به جایی برای نشستن , خوابیدن و خوردن دارید و اینکه سرویس مبلمان و خواب ملزومه ی همه ی این موارد است . اما شما نمی توانید در اولین لحظات بعد از اسباب کشی فضای داخل خانه را مرتب کنید. پس صبور باشید . حتی اگر وسوسه انگیز باشد شما نباید خیلی سریع چیدمان و دکوراسیون وسایل را شروع کنید زیرا مطمئنا با پشیمانی همراه خواهد بود.  به یکباره تمام مبلمان خود را خریداری نکنید.

هنگامی که شما , به یک آپارتمان بزرگتر اسباب کشی می کنید مطمئنا نیاز به مبلمان بیشتری دارید مانند کاناپه یا یک میز ناهار خوری . و حتی ممکن است شما نیاز به میز قهوه , میزهای جانبی , صندلی راحتی و یا حتی یک تخت داشته باشید . بنابراین قابل درک است  که بخواهید که در سریع ترین زمان این وسایل را تهیه کنید. اما خرید این وسایل در کمترین زمان می تواند یکی از بزرگترین و گران ترین اشتباهات شما باشد بهتر است لیستی از وسایل مورد نیاز تهیه کرده و با توجه به اولویت هر مورد آن را خریداری کنید اگر به یک مبل نیاز دارید لزومی ندارد که همزمان علاوه بر خرید مبل وسایل دیگری مانند میز قهوه میز کناری و غیره خریداری کنید . زمان بیشتری صرف کنید تا بتوانید با توجه به بودجه ی خود مناسب ترین را بخرید.

سعی کنید که خیلی سریع فضای خانه را پر کنید .

عجله کردن موجب پشیمانی است این موضوع در مورد چیدمان و دکوراسیون وسایل نیز صدق می کند این موضوع تنها در مورد مبلمان درست نیست بلکه در مورد قالیچه ها , نورپردازی و لوازم جانبی نیز درست است چیدمان یک اتاق شبیه یک پازل است هر وسیله به یک وسیله دیگر ربط دارد که شاید در نگاه اول واضح نباشد بهتر است که قبل از شروع چیدمان یک طرح تزئینی (دکوری) تهیه کنید . به این ترتیب قبل از صرف هر گونه هزینه , تمام تکه های پازل را در کنار هم قرار می دهید . شما باید به این فکر کنید که چه نوع مبلمانی لازم دارید , چه نوع فرشی با آن مبلمان هماهنگ است و چه نوع نور پردازی باید داشته باشد . بنابراین مشخص می شود که چه مقدار باید هزینه کنید و چه وسایلی در اولویت خرید قرار دارند با توجه به زمان و برنامه ریزی مناسب اشتباهات خود را کم کنید .

تمام وسایل خود  را از یک مکان نخرید .

یکی از قوانین اصلی دکوراسیون این است که شما نباید همه چیز را در یک مکان خریداری کنید – نه مبلمان و نه حتی وسایل جانبی دیگر .

- چیدمان اتاق ها با هم متفاوت است به همین  دلیل تقریبا غیر ممکن است که بتوانید وسایلی متفاوت از هم را در یک فروشگاه پیدا کنید . لوازم جانبی اتاق باید به ما انرژی مثبت دهد.

شاید قطعه هنری که شما در یک سفر خانوادگی خریداری کرده اید و یا حتی یک چیز خیلی کوچک که با دوست خود آن را خریداری کرده اید. این واقعا مهم نیست که داستان چیست مهم وسیله ای است که یاد آور خاطرات خوب شماست بنابراین ما توصیه می کنیم  که برای اسباب کشی حتما از شرکت های باربری(اتوبار) کمک بگیرید تا به این وسایلی که برای شما مهم است آسیبی نرسد.

وسایل ارزان قیمت و بی کیفیت نخرید.

بیشتر مردم زمانیکه به یک خانه ی جدید می روند به خاطر کاهش پس انداز به دنبال خرید وسایل ارزان قیمت هستند. قطعا راه هایی برای دکوراسیون ارزان قیمت وجود دارد ,  حتی اگر بودجه ی شما کم است ولی باید به کیفیت وسیله ی مورد نظر خود به خصوص اگر در اولویت باشد دقت کنید هنگامیکه شما وسیله ای با کیفیت پائین خریداری می کنید  در زمان نه چندان دور دوباره باید وسیله ای دیگر را جایگزین آن کنید و این اجتناب ناپذیر است . شما باید وسایل گران قیمت و بزرگ مانند مبلمان را با کیفیت عالی خریداری کنید تا حداقل چند سال بتوانید از آن استفاده کنید خرید اقلام با کیفیت برگ برنده ی شماست.

حساس نباشید.

بسیاری از واحد های اجاره ای در مورد نوع تغییرات محدودیت دارند و در نتیجه بسیاری از مردم نمی توانند آن چنان که دوست دارند خانه را دکور (تزئین) کنند. خوشبختانه هنوز کارهایی است که شما می توانید همانند خانه ی خود در خانه های اجاره ای نیز انجام دهید . به عنوان مثال شما می توانید پرده ها و وسایل روشنایی و کاغذ دیواری را عوض کنید و یا حتی اگر مایل بودید دیوار ها را رنگ بزنید . در بیشتر موراد صاحبخانه با تغییرات به موقع موافقت می کنند اسباب کشی به خانه ی جدید بسیار هیجان انگیز است و اون می تواند شما را وسوسه کند تا خانه را تزئین کنید .- ضرب المثلی است که می گوید , رم در یک روز ساخته نشد, پس صبور باشید , حساس نباشید و زمان بیشتری صرف کنید تا فضای مطابق با میل خود آماده کنید.